Radio Celine

Zoals de meeste mensen ondertussen wel zullen weten, ben ik *nogmaals tadadadadaaaaaa*

TOEGELATEN VOOR HET INTENSIEF PROGRAMMA VAN OLDSKOOL

*woohoow*

En aangezien hun commentaar was dat het vooral lessen in zelfvertrouwen zullen zijn, dat ik voor de rest al héél ver stond (ik sneed blijkbaar door merg en been in de positieve zin *jeej* ), besloot ik om daar zelf al wat aan te werken.

Dus ja, lief Brussel, u hebt mij deze week ongetwijfeld horen janken door uw straten. Achterop Roxanne’s fiets (Fever en Faith, weet je nog?), op mijn vensterbank met de ruiten open, door de grote hal in Centraal (met mijn koptelefoon op, moet fantastisch geklonken hebben), op weg naar de GB, op weg naar een café, op weg naar de videowinkel, …

De bedoeling was dat ik zou merken dat niemand zou gaan van “Wth, waar zit die kat?” maar…

LOL, natuurlijk zei niemand dat😛 Ze riepen het! Neen, lol alweer, ze keken gewoon om, zonder boze blik, gewoon omkijken, opkijken, en dan liepen ze verder. *OEF* Dus ben ik geslaagd in mijn opzet, ik ben goedgekeurd door de Brusselse straten. Dankuwel, lief Brussel, u ligt mij nu nog nauwer aan het hart.

Maar we gaan nog zien. Het nieuwe project is om in musicometro-stijl in de gang van het Centraal Station naar de metrohalte te gaan staan zingen, Roxanne mee als morele steun en geldinzamelaar (jah, kan er evengoed aan verdienen, niet waar😛 ). Oh ja! Roxanne, bij deze ben je op de hoogte hé😉

Veel kans dat mensen zeggen “wth, da’s helemaal geen zwerfster, wat loopt die hier te bedelen”, maar als ze de politie niet bellen “om die straatkat weg te jagen”, is het weer een stap verder naar meer zangzelfvertrouwen.

Mijn god, ik heb wel zo veel zelfvertrouwen om in roze botten met bloemetjesrok en feloranje haar rond te lopen (oh en een piercing door mijn lip, wat mensen dan ook éérst merken *zucht*), maar niet om mijn getrainde keel open te trekken. Shame, shame, shame, shame, shame, shame, shame! Shame on me!

Eén reactie op “Radio Celine

Geef een reactie

