Argenta

Als er een aanslag wordt gepleegd op een Argenta-bureel, eis ik die instant op!!

Niets dan problemen, enkele voorbeeldjes:

– ge vraagt een nieuwe bankkaart aan en moet daar 4 maand op wachten, en dan opnieuw aanvragen en weeral wachten
– ge vraagt codes voor internetbanking aan, moogt daar nog langer op wachten, ze raken die dan kwijt, ge moogt ze nog es aanvragen en weeral 2 maand wachten
– ge doet dan die internetbanking, ge controleert 100 keer of ge da sleutelwoord wel goe gedaan hebt, en ze zeggen dat ge het fout gedaan hebt, ge probeert nog 10 keer en ge zou het zgz die 10 keren ook verkeerd invullen
– ge mailt daarvoor naar de helpdesk en ge krijgt het antwoord “ja ge hebt het verkeerd ingevuld he”, blijkbaar lezen zij heel aandachtig de ontvangen mails -__-
– ge doet een overschrijving van 60 euro die nooit aankomt
– ge waagt u nog es aan internetbanking en HOPS uw internetbanking is geblokkeerd omdat ge zgz da sleutelwoord weer verkeerd zou ingegeven hebben. Deze keer hebt ge het nochtans 300 keer gecontroleerd omdat ge het al kotsbeu zijt dat die overactieve foutmelding u in de weg staat.
– er staat op de site dat iemand met een zichtrekening bij Argenta om de 2 jaar een nieuwe bankkaart ontvangt, my ass, ja! Mijn bankkaart is COMPLEET groen geworden, ge ziet zelfs ni da het de mijne is, ja handig als ge ergens uw rekeningnr moet geven, moogt ge zo gaan raden wat die groefjes ooit waren van getal

Ik weet het niet, waarschijnlijk ben ik een of andere ongelukkige, vergeten klant die alle problemen ervaart die er maar kunnen zijn met Argenta, want anderen die ik ken zijn daar heel tevreden over. Als is’t niettemin een bewijs dat Argenta hun diensten niet in orde zijn (en dat ze een andere ICT-expert moeten aannemen), en een bank moet er voor zorgen dat die 100% in orde zijn. Ni 95% en die 5% laten belanden op een zielig studentje. Maar oooh jaaa, juist, Argenta is gelijk goedkoop enal, het kost u niks! Jezusmina ik zou dolgraag 10 euro per jaar dokken om al die shit ni te hebben!

Ja, deze post is in een woedende 5 min geschreven, en het maakt mij ni uit of em nu goed of slecht is, als ik maar mensen kan besparen het bovenstaande ook mee te maken. Mijn besluit is alleszins gemaakt: Argenta kan de pot op, moest ik een piemel hebben, ik zou op hun bureel gaan pissen! Weetikveelwelkeanderebank, here I come en ik zie u al graag op voorhand!

Godverkutjebef seg!

Eén reactie op “Argenta

  1. yorino zegt:

    je moet geen piemel hebben om op iemands bureau te pissen. ’n plastuit werkt ook!

Geef een reactie

