Bruinebeertje 22/07/06 – 24/12/08

Bruinebeertje, je hebt nooit laten merken dat je oud was, altijd kon je mee met de jongelingen in de groep, en niets hield je tegen om vanalles uit te spoken. Toch was je het. Toen ik je meenam naar Inge, dacht ik je levend terug mee te nemen. Maar ondanks je gevecht was je tijd gekomen, je buik kapot.

De kwaaltjes teisterden je, maar je echte rattenkaraktertje bleef, je bleef een verkenner, een humeurig meisje, een beetje gemeen zelfs, maar daarom zag ik je graag. Daarom was het zo speciaal dat je zo lief kon zijn bij mij. En vooral dat jij naar mij bent gekomen, na 4 maand happen in m’n handen.

Ook jij hebt me veel geleerd, over hoe je een rat een rat moet laten zijn, over ratten met een heel eigen karakter, over krachtig zijn en voor je doel gaan.

Mijn humeurig meisje, ik heb genoten van je eigenzinnige 1.5 jaar bij mij.

dsc03718

Geef een reactie

