Dagboekwoede: The Sequel

Morgen bevindt zich hier een real-life foto, want t is eigenlijk zo net oud geel en veel waawer.

Morgen bevindt zich hier een real-life foto, want 't is eigenlijk zo net oud geel en veel waawer.

Vandaag ein-de-lijk een winkel gevonden waar ze TeNeues notebooks verkochten! Oef, want in tegenstelling tot een heel dik jaar geleden, zijn er niet zo veel winkels nog steeds fan van TeNeues. En tot mijn ergernis wel van Paperblanks en dat ander saaie merk, waar je dus niks aan hebt. ’t Eerste is te duur voor wat je krijgt, ’t tweede heb ik zelfs de prijs niet van bekeken, ik viel in slaap toen ik’t zag.

Maar dus, ineens schoot me het bestaan van die ene gele papierwinkel weer te binnen: de Club. Snelsnel er heen, en nadat ik de toren van Paperblank en de rij van Moleskine (dat is’t!) voorbij gelopen had, zag ik het! Overwinnersmuziek, vuurwerk en een glamoureus gerichte spot gericht op de toren; TeNeues! (Zo ging het echt hoor!) Direct begon ik de hele toren te ontleden, elk schrift dat erin stond zou ik gezien hebben. Opnieuw trompetten en confetti; daar stond het Diderot-design, nog maagdelijk mooi en blinkend in zijn plasticje. Be mine, journal, be mine!

– Volgende stap in dagboekaankopen:
Het Alice-design van TeNeues, want dat hadden ze niet, en ikke ook willen!

Geef een reactie

