Evolution!

Een post waarmee ik alle mensen van Oldskool bedank, vooral de zangcoaches (Heil Laurent!) maar evenzeer mijn medestudenten. Dankzij hen allemaal ben ik zowel qua stemvaardigheid als qua persoonlijkheid gegroeid. Zonder hen stond ik nooit waar ik nu stond en zou ik nooit zoveel aandurven. Eeuwige dank, het kan niet genoeg herhaald worden. *Meligheid, meligheid*

In 2008 (vorig jaar dus…) toen ik nog op de academie in Schaarbeek zat; Stijve hark Celine (met sjaal, zucht) die niks durft😛

Februari 2009, m’n eerste Oldskool Jam, en zie! Ik beweeg mijn ene arm en doe af en toe mn ogen halfopen, applaus😛

Een heel braaf stressy Hey Judeken (die sjaaaaal, verschrikkelijk):

En een halve Ain’t No Sunshine (de volledige audioversie zal volgen!)

En dan de Oldskool Final Exams: Celine beweegt (maar lang niet genoeg, de staander stond dan ook lekker strategisch) Een bepaald incidentje deed m’n stressniveau onverwacht extreem hard toenemen😀 Maar langs de andere kant heb ik toch maar lekker doorgedaan! Volgende keer nog beter! (En kijk, ’t is zonder sjaal😀 Prestaaaatie)

Een heeeeeeel snelle Room Eleven-versie van Faith (Greg had iets te veel koffie op geloof ik… En zijn lenzen niet in…)

En een geslaagde One Of These Days van dezelfde groep😀

– Meer video’s en audio’s zullen volgen, en dat zweer ik op…
Neen, niet op mn stem, op mijn sjaal!

Geef een reactie

