I wished on the moon…

Na maanden stilte eindelijk nog eens een blogpost, en dan nog genoemd naar een prachtige jazzstandard ^^ Voel u vrij het te youtuben, jullie met sneller internet dan het mijne…

Valt het u op? Sinds jaar en dag schrijf ik af en toe wel eens over wat ik graag zou toevoegen aan mijn collectie nuttige voorwerpen (oh neen, ’t is zo geen rommel!), en aangezien mijn inspiratie niet veel verder rijkt dan… dit, mijn huidige wishlist!

*Een parttime job (ha ja, hoe moet ik’t anders betalen) (En die rekening bij de dierenarts… Oh, oh die rekening…)
*Een headphone (van iFrogz, of van Zumreed, of van… -te veel keuzes-)
*Een Boss RC-20 XL Loopstation
*2 lampen zodat ik niet continu in TL-licht meer moet zitten op m’n kot
*Een nieuw lampje om een van die twee lampen in te steken *duimt dat ze die met het fake luipaardvelletje nog hebben in de ecoshop*
*Een kruimeldief voor een nog propere rattenkooi en een nog properder kot na rattenloopjes. (Prioriteit: hooog)
*Stof om een kleedje te realiseren (Creatieve prioriteit: hoog, echte prioriteit: laaag😦 )
*Massa’s katoen in alle kleuren van de regenboog om mee te breien en naaien (en de schuld voor die nood gaat naar Handmaid Liset)
*Een koffiezet voor 2 tasjes, maar blijkbaar hebben ze dat al nergens meer tegenwoordig *zet alle hoop op de kringwinkel*
* Stof voor rattige hangmatten!!
* Paarse broekkousen
* Bruine botjes (als ik eerlijk ben met mezelf moet ik erkennen dat mijn lievelingen binnenkort uiteen gaan vallen, hoe vaak ik ook nog reddingsacties onderneem…

Plus zo veel meer, zoooo veel meer😦 We kunnen deze post dus eerder beschouwen als een uitdrukking van de nood aan een parttime job… en gebrek aan inspiratie.

Eén reactie op “I wished on the moon…

  1. […] 2009 October 21 by vachette Vandaag mocht ik vier dingen doorstrepen van mijn wishlist (en er twee bijvoegen […]

Geef een reactie

