Vertraging…

’t Is schandalig, mijn laatste post sluit ik af met “Morgen bespreken we de riem!” en dan verdwijn ik een hele week spoorloos van het net… ’t Ding is gewoon… Bij het maken van de jurk bleek mijn fototoestel eigenzinniger te zijn dan voorspeld, en vele foto’s van de riem zijn mislukt. Daarom ben ik het nu allemaal netjes aan het uittekenen hoe het in z’n werk gaat, en dat vraagt wat tijd (waar ik te kort van heb).

In de tussentijd geef ik u toch een link naar een hoopje gratis patronen om allemaal spulletjes/kleren/whatevertjes mee te maken! En nog een! Geniet ervan!

5 reacties op “Vertraging…

  1. Wolinn zegt:

    Ondertussen zijn we al 2 maand ipv 1 week verder :p
    Gelukkig nieuwjaar trouwens!

  2. Lieze zegt:

    Haha seut, en nu is’t lijk al 9 januari😛

  3. vachette zegt:

    Ja seg der is ikweetnietwat allemaal gebeurd ondertussen, ‘k ga mijn best doen om het er vandaag op te krijgen (overmorgen dus ofzo😛 )

Geef een reactie

