Things to do before Summer 2010…

Hoe lang ben ik hier in godsnaam afwezig geweest… Shame on me, maar in mijn verdediging: het waren zware (en koude) wintermaanden. Maar dus eindelijk: ik ben terug! En heb een heleboel blog-ideeën achter de hand dus hou je maar klaar😉

Ik ben een lijstjes-maker. Lijstjes die ik maak, maar nooit naar omkijk, lijstjes om lijstjes te maken, en af en toe een nuttig lijstje dat ik echt gebruik. Bijvoorbeeld een boodschappenlijstje (als ik ’t niet thuis vergeet..), of de fameuze Wishlist en vanaf nu ook mijn fameuze To Do List. Hopelijk krijg ik hem ook werkelijk klaar voor de zomer. Ik ben nogal een uitsteller.

De To Do List werd gemaakt in een vlaag van ultieme verveling op het werk. Plus, januari is gewoon zulk een maand vol plannen en voornemens, dus besloot ik maar mee te doen. Dus hieronder is ‘m dan. Vind hem leuk of vind hem niet leuk, ik blijf hem cool vinden en het is een kleine reflectie van wat je hier de komende maanden te zien/horen/lezen zal krijgen!

* Daytrippin’
* Die stof daar eindelijk eens gebruiken om 2 kleedjes te maken… En die blogpost van die riem!
* Bloempotjes & gedenksteentjes afwerken
* Nummers met loopstation maken (check de Wishlist want de Boss RC-20XL is bij deze g e s c h r a p t *vreugdedans nr 42* )
* Nog een volledig solo-optreden😀 (en over dat eerste lees, zie en hoor je binnenkort wel meer😉 )
* Toelatingsproeven -STRESS-
* Platencollectie aanvullen (te beginnen met de platen naar mijn kot te verplaatsen, waar mijn platendraaier nl staat…)
* Cocktailpicknick geven!!! (De geniaalste invallen heb je soms op van die cocktaillounges aka braspartijen)
* Op zijn minst 1 tekening maken (we gaan niet TE ambitieus doen op dat vlak he…)
* Ratproofen op een degelijke manier
* Foto-albums maken! (stap 1; fotos afdrukken..)
* Blog herstarten (Check!)
* Myspace afwerken en doorgeven aan VIPs -Zie nu Celine voor je met op en neer gaande wenkbrauwen die aantonen dat ze echt wel gaat voor dat 2de optreden-
* Filmpjes -van dat eerste optreden- en opnames -van het 3de loopnr- op YT plaatsen

En er waren nog dingen, maar waar ik dat briefje gelaten heb, geen idee. Een collegaatje op het werk had het gevonden en was zo charmant het op te hangen met een grote “HAHAHA” eronder, wel cool van haar want ik vond het echt kut dat’k het kwijt was😛 *De dees hier zal zich nooit excuseren voor haar lijstjes* Maar ik ben het toen dus opnieuw kwijt gespeeld😄

Geef een reactie

