Cool Pix

Het is weer zover, Celine heeft een nieuw fototoestel! Niet dat ze ontevreden was met de Sony WSC110, dat ding deed bijzonder goede dingen voor een ‘dwaas compactjen’. Maar het toestelletje vond zelf dat het genoeg was geweest, en na een korte herrijzenis, blijkt nu dat het toch geen 3 levens beschoren is… Vandaar dat ik nu de Nikon Coolpix L22 ter mijn beschikking heb. Ik twijfelde tussen de Nikon of nog eentje van Sony, maar eigenlijk kwamen beiden op hetzelfde neer van kwaliteit… Dus ja, dan ga je voor het merk waarvan je weet dat het langer dan 1j meegaat natuurlijk! (en ook voor het merk dat een fototoestel in het rood heeft en 10 euro goedkoper uitkomt😛 )

Celine testte op slag de kunde van haar fototoestel, en het mag er wel wezen, al heeft het de neiging chronisch te overbelichten… Maar gelukkig heb je zo van die instellingen die je lekker kan manipuleren tot je daar geen last meer van ondervindt! Het universum schonk me dadelijk ook een interessant onderwerp; de zolder die voorheen afgesloten was hier, is opengebroken…

Ziehier het resultaat, ik voelde me bijzonder geinspireerd door Marisse De Cuyper haar Vespera & Lumen reeks. Zij had het natuurlijk pakken beter gekunnen, daar bestaat geen twijfel over! ^^

Geef een reactie

