Clutch #1

Bij het vinden van deze tutorial op DIY, begonnen mijn vingers direct te kriebelen om er zelf aan te beginnen. Omdat ik maar heel nipt toekwam met de stof van mijn vorig kleedje, besloot ik om voor de eerste clutch in mijn reservevoorraad te rommelen, dus het stofje is niet zo in – maar dat ben ik ook niet! (Clutches wel😛 ) Het resultaat mag er wezen, al heb ik een heel aantal dingen anders gedaan dan in de tutorial. Iets kopen om die rand te verstevigen!? Goed zot, Celine vindt daar wel iets anders op ^^

En zo kwamen we tot dit resultaat:

… en tot een heleboel uit dit ontwerp voortgesproten ideeën voor andere handtasjes!. Oh there will be more clutches… Lots and lots more clutches… (Maar eerst dat tweede kleedje afwerken! Jaja, ik ben er zowaar mee vertrokken!)

Zelf je handtas ofte clutch naaien? Klik hier voor de tutorial!

Geef een reactie

