Gent Tweedehands (2) – Think Twice (T2)

Jajaja, dit is zo 5 dagen geleden, maar ik had een goede reden het nog even te verbergen voor jullie allemaal: ik wou de winkel eerst zelf leegplunderen ^^

Think Twice, reeds langer bestaand in Antwerpen, opende 28 maart zijn deuren in Gent, met een 1/3 (laten we eerlijk zijn) schitterende etalage. Het winkeltje doet me wat denken aan de Foxholes in Brussel, wat op z’n beurt te vergelijken valt met een goedkopere Boomerang (zie de vorige lijst).

Think Twice is goed georganiseerd per kleur en per item (kleedje, trui, bloesjes, jassen, …), lekker zacht geprijsd, fijn ingericht en vooral een winkel met lekker volgepropte rekken waar je lang in kan snuisteren. Achteraan hangen een heleboel retrostofjes voor een klein prijsje, waar de crafty mensen onder ons zelf iets uit kunnen toveren ^^

En bij je aankoop krijg je een gratis herbruikbare zak!


Think Twice Gent


Ajuinlei 15


Openingsuren Ma-za: 10u – 18u, Zo 9u-14u

http://www.thinktwice-humana.be/
Think Twice  op Facebook

————————————————————————————————————————————————

Om de rest van de lijst te bekijken, klik op onderstaande links:
Lijst deel 1
Lijst deel 3

Go to my Twitter – Facebook – Bloglovin’

6 reacties op “Gent Tweedehands (2) – Think Twice (T2)

  1. […] op onderstaande links om de rest van de lijst te raadplegen: Lijst deel 1 Lijst deel 2 van → Uncategorized ← Summertime! Nog geen reacties Klik hier om je […]

  2. Els Bisschops zegt:

    Waarom werkt de T2 website niet. Heb verschillende keren mijn emailadressen gegeven en krijg altijd
    MAILER DAIMON. Telefoon wordt ook niet opgenomen. Zou graag weten wanneer er weer
    3€ :2€ en 1€ verkoop is. Kan de website niet bijgewerkt worden?

    • vachette zegt:

      Ik vrees dat je voor die vraag aan het verkeerde adres bent, en dat je het daar zelf zal moeten vragen… Zelf heb ik daar niks met te zien hoor, dit is een blog die daar los van staat😉

  3. Vicky Lesage zegt:

    Sorry, ik vergat deze voormiddag mijn paraplu in de winkel, in het hoekje achter de voordeur. Hij is zwart, en het is geen opplooiparaplu. Willen jullie zo vriendelijk zijn om hem efkens te bewaren voor mij? Ik kom hem zo spoedig mogelijk ophalen.
    Met beste dank.

  4. […] de aanvullingen op deze lijst te bekijken, klik op onderstaande links: Lijst deel 2 Lijst deel […]

Geef een reactie

