Pija Bebel @ Griffioen 10/06/2010

Voel u vrij vernietigende/opbouwende kritiek te geven!

3 reacties op “Pija Bebel @ Griffioen 10/06/2010

  1. Lieze zegt:

    Ik vind het 2e nummer beter dan het 1e. ’t Eerste is zo braafjes lijk, maja ik weet wel niks van zingen. :p Maar ’t is mooi gedaan alleszins! Voor mij zijt ge binnen😉
    Oja Celine, wel een beetje bewegen e😀 ni à la Amy Winehouse ma gow :p
    En die doebiedabiedabdiedoe is ook cool :p ‘k zie me al in een bar zitten met een whiskytje (of een glas wijn is reëler) en een sigaretje en zo’n muziek op de achtergrond🙂

    • Lieze zegt:

      Hmm maja, zonder sigaretje dan waarschijnlijk als je zingt :p damn!

      • vachette zegt:

        Ge zijt meer een kenner dan je zelf denkt, want Ilse zei ook wat’t zelfde😀 ’t Tweede nummer is als ge het theoretisch en met veel jazzkennis in het achterhoofd bekijkt inderdaad beter maja… Eigenlijk vind ik die twee niet te vergelijken (al vind ik Angel Eyes naar mijn smaak beter, maar tis ni mogelijk op een toelatingsproef… Te saai😛 )
        ‘k Moet meer zingen met m’n poep e. Letterlijk en figuurlijk :’)

        Ge zou wel intelligenter klinken moest ge ipv “doebiedabiedabdiedoe” “scat” zou zeggen😄

Geef een reactie

