Nou moe… Codarts!

De vorige blogpost en bijbehorende filmpjes leverden Celine een uitnodiging voor de “Codarts Summerschool Jazz Around the World 2010” op! Daar mag ik terecht om juichen en het onder iedereen zijn neus wrijven, ook die van u!

De cursus omvat een dikke week lessenlessenlessenlessen en veel kansen om te jammen, bij te leren en op te treden. EN een ticket voor het North Sea Jazz festival dat plaatsheeft in Rotterdam op 9, 10 en 11 juli. Wat meer kan een mens wensen? Les van topleerkrachten, de kans om op te treden met muzikanten van hier en overal die je nog niet kende, 10 dagen enkel plezier met jazz…

Indien ik niet zo overmand was van enthousiasme – werkelijk, ik voel me zo’n kindje dat naar Disneyland mag en de 2 weken voordien al niet meer kan slapen van geluk – zou ik er waarschijnlijk meer woorden aan kunnen geven en u kunnen innemen met wat goed gevonden grapjes, maar u zal het met minder moeten stellen, mijn brein wordt geblokkeerd door een onophoudelijke innerlijke juich (“Ooooh zo spannend ooooh zo leeeeuuuk ooooh kga zo veel lereeeennn oooooh North Sea Jazz oooooooh aaaah wiiiiiii ik kan niet meer wachten lalalalala” ).
Dus trakteer ik u dan maar op een Fay Claassentje. Oh ja, er is een link😉

Eén reactie op “Nou moe… Codarts!

Geef een reactie

