Smul van de maand juni!

Gezien ik jullie maandenlang niet van dienst ben geweest met een maandelijkse smul, zou ik eigenlijk mijn beroemde kaaslasagne uit de doeken moeten doen…

Daar mag u beleefd naar fluiten.

In de plaats daarvan stel ik u voor aan een website die een antwoord kan bieden als u nog maar eens worstelt met de vraag “Wat zou ik vanavond eten?” Whatthefuckshouldimakefordinner.com voorziet u keer op keer van een gezond, eenvoudig maar toch creatief gerecht wanneer je onbesliste zieltje geen inspiratie heeft! Ook indien dat zieltje het liefst van al vegetarisch smult!

Zodat je elke maand een fantastische smul hebt, ook als ik er geen post😉

Geef een reactie

