Eindelijk!

Na 2 maand dat het op m’n bureau lag, naast mijn naaimachine, te wachten op de laatste afwerking, is het eindelijk gelukt mijn tweede zelfontworpen (en best ingewikkelde) kleedje te vervolledigen! Ziehier het resultaat:

Ach ja, er zijn nog steeds dingen die beter kunnen aan het arme jurkje… Maar voorlopig ben ik tevreden (en misschien lost het zichzelf allemaal wel op in de was). Een raad die ik kan meegeven na dit avontuur: denk na, denk heeeeel goed na als je zelf een patroon uittekent. Niet verder werken als je moe bent. NIET!😉

– En zo ontdekt een mens ineens dat er 2 sproetjes op ‘r rug staan!

3 reacties op “Eindelijk!

  1. Action Girl zegt:

    mooi! en tis eens een “ander stofje”! leuk🙂

  2. K&O zegt:

    Zo mooi! Ik heb nog maar net je blog ontdekt. Super!

Geef een reactie

