Nachtfabriekje

Vachette Designs draait hier plots op volle toeren! Vrijdag kocht ik dit stofje, een dag later had ik een ontwerp in mijn hoofd (geïnspireerd door jurkjes die ooit op Modcloth stonden). Gisterenavond om 23u was de euforie over het andere jurkje reeds aan het wegebben. Verlangend naar een tweede sewer’s high begon ik roekeloos het ontwerp uit te werken en zette ik de schaar in het stofje. 3,5 u later was het er al. En het had er nog sneller kunnen zijn, had ik geen klote Ikea-stikdraad gebruikt -_-

En een stukje van het krediet gaat ook naar deze tutorial:

Maar echt wel slechts een stukje, want waarom die in godsnaam in het midden van haar elastiek begint te stikken, ik heb er geen idee van.

Tadaaaa!

Nieuw is dat ik dit jurkje op bestelling kan maken, in jouw katoenen stofje naar keuze! Uw centjes (prijs op aanvraag, ‘k moet nog eens nadenken😛 ) gaan nadien naar een supergoed doel: mijn toekomstige paspop.

6 reacties op “Nachtfabriekje

  1. Lieze zegt:

    Ik ben geinteresseerd hoor😀

  2. Action Girl zegt:

    ik ben fan van het kraagje!

  3. […] al eens blogde. Modcloth was voor mijzelf ook al eens een grote bron van inspiratie voor m’n zomerkleedje en de London Cocktaildress. Komt nog bij dat bleek dat Belgiaantjes nog 1/3 BTW moeten betalen bij […]

Geef een reactie

