Leesvoer! // Must reads!

Het is weer dat seizoen waarbij je er van houdt ’s avonds, na het geraas van de dag, heerlijk onder je warme dekens te kruipen met een goed boek terwijl je de regen hoort kletteren tegen de ruit. Vandaar de lancering van de pagina “Leesvoer”, waar ik de zeker aan te raden boeken die door mijn handen en onder mijn ogen zijn gepasseerd zal posten. Zodat je nooit een winteravond zonder onder de lakens moet, of een zomermiddag zonder zit als je wilt gaan zonnen (niet dat ik me daarin kan inleven, het witste grietje op aard zijnd). Click op de afbeelding om naar de pagina te gaan!

// It’s that season again for enjoying a good book underneath the warmth of your sheets, while you hear the cold rain and wind beat against your windows. Hence the launch of the page “Leesvoer”, where I will post the must reads that have passed through my hands and underneath my eyes. That way, you’ll never be without a book when getting under your sheets on a winter evening or tanning on a summer afternoon (not that I can empathize with the last one, I’m afraid Snow White was more tanned than me). Click the image to go to the page!

Volg mijn blog met bloglovin! // Follow my blog with bloglovin!

Eén reactie op “Leesvoer! // Must reads!

  1. Het wordt weer koud en niets is lekkerder dan s avonds heerlijk weg te kruipen onder je warme dekbed.

Geef een reactie

