Photo march ’12 (1)

Ik presenteer, een van de snelst opgetrokken filmpjes in de historie van mijn bestaan: mijn instamatic 36 testrol! En dankzij DIT filmpje hoef ik u helemaal niet zelf uit te leggen hoe ik dat heb aangepakt! Geloof me, het is lang niet zo moeilijk als het op het eerste zicht lijkt😉 En als je gewoon slechts één maal aan je wieltje draait, heb je leuke dubbel belichte foto’s!

Geen idee waarom op bepaalde foto’s mijn film zich heeft gedragen alsof die ergens in de jaren ’80 vervallen was, maar ik heb daar niets op tegen!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

