The Sea & The City

Ik weet het, ik weet het, ik post amper nog wat hier. Dat is omdat ik druk bezig ben met muziek! Mijn passie, mijn geliefde, mijn toeverlaat, mijn alles, woorden schieten hier te kort. Af en toe komt er eens iets op de proppen om een nieuw muzikaal avontuur te beginnen, en héél erg zelden komt de kans langs om dat dan tezamen met een even door muziek bezielde persoon te mogen presenteren. U-niek, on-mis-baar, klas-se. Dit jaar gooide ik al mijn vooraf gevormde beelden van jazz en “wat ik doe” als muzikant overboord en ging ik gewoon voor de rauwste inspiratie, recht uit mijn tienerjaren; denk Pixies, Led Zeppelin, Kate Bush, Massive Attack, …

Want wat ik u wel kan bijleren met deze blogpost is: zit het even tegen, heb je writer’s block of ben je vergeten waarom je eigenlijk doet wat je doet? Go back, way back when. Naar waar alle wegen nog open voor u lagen en die ene weg zo helder, zo duidelijk en zo veel aantrekkelijker was dan alle andere.

Met veel trots nodig ik u uit op deze bijzondere avond! Hier vindt u ook de Facebook event!

Bestand 24-04-15 22 42 30

Psst, P.S.: daarna heb ik 4 maand (bijna) alle vrijheid van de wereld, dus verwacht u maar aan weer meer van mijn digitale vroeger!

Plaats een reactie