Laulan Voce – Zanglessen

Zie ook: laulanvoce.wordpress.com!

Of je nu meer ervaring zoekt, of een nieuwe hobby wil starten, kan je bij mij (Celine Joanna De Cuyper) terecht om zangles volgen. Zelf ben ik gediplomeerd master in de jazz zang & muziekeducatie aan het Koninklijk Conservatorium Gent, en geef al sinds jaar en dag les aan jongeren van 6 tot 75, beginners tot gevorderden – ik ben dus een ervaren docente!

Opgroeiend in een muzikaal gezin en in mijn opleiding kwam ik in aanmerking met alle kanten van het muzikantenleven: het verfijnen van jouw stemkleur, het spelen van andere instrumenten en het begeleiden, het schrijven van songs, studiowerk, optreden & présence, interpretatie van songs, arrangementen maken, … Eveneens is het mogelijk op les te komen om te leren over hoe je je spreekstem beter kan gebruiken.

Samen werken we op je eigen tempo aan stemtechniek, interpretatie, indien jazz ook aan improvisatie en harmonie. We kiezen samen nummers die je wilt zingen,
of ooit wilt kunnen zingen, en werken aan wat je eigen interesse en motivatie vereist. Je krijgt opnames van oefeningen in e-mail zodat je thuis gemakkelijk kan oefenen. In mijn opleiding en geschiedenis kwam ik in aanraking met een breed veld van muzikale genres: alles kan! (ook musical & beginners klassieke zang zijn zeker welkom!)

Mogelijke lessen zijn:
– Kleuterzang (vanaf 6 jaar)
– Pop/Jazz/… zang
– Ritmeklas
– Improvisatie
– Muziektheorie (beginselen notenleer tot gevorderde harmonie)
– Songwriting
– Repetitie met pianobegeleiding
– Coaching stem, présence, houding
– Stemtechniek spraak

Ook mensen die zangles willen doen met oog op persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld om zelfzekerder in hun schoenen te staan of hun verlegenheid te overwinnen, zijn bij mij aan het juiste adres.

Bij het afronden van een lessenreeks is het mogelijk een semiprofessionele opname te maken, zodat u deze kan delen met vrienden en familie.

Wil je meer weten over hoe de lessen zich inrichten, de prijzen (u kan bv kiezen tussen 30min of een uur, en prijzen variëren van 16-27€ ), waar die plaats vinden, wat je kan
leren, of over wie ik ben, contacteer me dan gerust via e-mail: laulanvoce@gmail.com

Plaats een reactie